Ромны, Ромен, Ромни

  • -
  • =
  • +
  • default color
  • red color
  • green color
Роменский герб

 

 

 

 

 

Ромны

 

Буденне свято

Печать E-mail
Опубликовано: 22.04.2009 г.
dai2.jpeg
14 квітня – особливий день для кожного працівника державтоінспекції: вони відзначають своє професійне свято. Але навіть у такий радісний для них день вони вийдуть на роботу і будуть у звичному режимі стежити за порядком на дорогах Ромен. 

Така важлива дата стала приводом для зустрічі з керівником роменського відділення ДАІ та підведення підсумків роботи. Тим більше що не так давно всі водії і пішоходи за порушення правил дорожнього руху повинні сплачувати значно більші штрафи. З результатів цього нововведення ми і почали розмову з Анатолієм Щербиною, начальником Роменського відділення ДАІ. 

- Анатолію Миколайовичу, з жовтня минулого року Україна живе з новими штрафами. Вже можна робити певні висновки про те, як саме вплинули такі високі штрафи на поведінку водіїв на дорогах? Як вам здається, покращилась ситуація з дотриманням ПДР? 
Я вважаю, барометром нововведень є стан аварійності. Після запровадження нових штрафів більшість водіїв стали їздити акуратніше. Я часто їжджу у відрядження в інші міста і помічаю, що тепер автовласники поводяться краще, у населених пунктах намагаються не перевищувати швидкість, рідше порушують правила обгону. За цим приємно спостерігати. Тому я впевнений, нове законодавство дало значний позитивний ефект.  

Деякі порушники називають нові штрафи зависокими. Зараз не кожен водій може дозволити собі таку розкіш, як сплату штрафів. Тому це дисциплінує наших автовласників. Наприклад, кількість аварій порівняно з минулим роком зменшилась на 11 (з 34 до 23) або на 32%. З початку цього року виявили майже 700 порушень ПДР, у 2008 ця цифра становила 941. У 2009 році 42 водіїв затримали за керування автомобілем у стані сп’яніння, а за аналогічний період 2008 року – 56. Словом,  в усіх відношеннях штрафи вплинули позитивно на водіїв. Не завжди ми караємо порушників тільки штрафами. Як форма покарання ще є призначення громадських робіт або адміністративний арешт. 

- Щоб довести вину водія, від інспекторів ДАІ вимагається встигнути зафіксувати це порушення на фото- або відеокамеру. Тобто вашим працівникам треба окрім іншого бути ще й вмілими операторами. А чи можна притягнути водія до відповідальності, якщо немає відео підтвердження його порушення? 

Звичайно, це можливо. Всі  факти порушень ретельно вивчаються і у випадку спірних питань вирішуємо, яку міру покарання призначити порушнику. Буває, водій спочатку погоджується, що порушив правила. А коли бачить суму накладеного штрафу, починає сперечатися і оскаржувати дії працівників ДАІ. Намагаємося вирішити всі спірні питання. Хочу нагадати, що у випадку не сплати штрафу протягом 15 діб його сума збільшується у два рази.  

- Приємно, що наші власники автомобілів почали звертати більше уваги на правила дорожнього руху. Анатолію Миколайовичу, розкажіть про колектив, який очолюєте.  

Зараз у штаті 12 чоловік особового складу, з них 2 жінки. Підібрався гарний, дружний колектив, я задоволений тим рівнем взаємної підтримки та порозуміння, який є між нами. Багато людей помилково вважають, що наша робота – лише стежити за дотриманням правил дорожнього руху на дорогах. Але окрім цього ми повинні проводити технічний огляд всього наявного транспорту у місті, ведемо профілактичну роботу з дітьми у формі конкурсів малюнку та КВН, розслідуємо ДТП, розшукуємо викрадені машини.  

- Окрім безпосередньої роботи на дорогах ваші працівники регулярно займаються спортом. Можливо, хотіли б відмітити когось особливо? 

Всі працівники ДАІ щотижня проходять заняття з фізпідготовки. Переважно це футбол і рукопашний бій. Гарні результати демонструють старший інспектор ДПС Олександр Котляр і інспектор ДПС Андрій Грицина. Я вважаю, для кожного працівника ДАІ важливо бути у гарній фізичній формі, бо іноді у складних ситуаціях допомагає саме вона. 

- Яке ваше ставлення до жінок за кермом? 

Можу сказати, жінки на дорогах поводяться акуратніше. Відсоток порушень, скоєних ними, набагато менший. Хоча часто жінки отримують права, але за кермо не сідають. А якщо немає практики водіння, то втрачаються навики.  

- Всіх без виключення водіїв непокоїть стан доріг. Останнім часом вони перетворюються на суцільні ями. В першу чергу, це змушує водіїв почуватися не затишно за кермом, а перебувати у постійній напрузі, намагаючись об’їхати такі місця. Та й автомобілі страждають. На що можна очікувати у майбутньому? 

Питання безпечного руху неодноразово піднімалося на сесіях міської ради. Дороги ремонтують за рахунок місцевого бюджету, на жаль, цих коштів не вистачає. Через Ромни проходить дві дороги державного значення. Їх планують передати на баланс держави, тоді більше коштів вивільниться на відновлення периферійних доріг. Безумовно, нині шляхи потребують не ямкового, а капітального ремонту. Однак поки ця проблема не вирішена, а об’єм робіт з кожним днем збільшується, як це не прикро.  

- Що б ви хотіли сказати з нагоди вашого професійного свята своїм колегам. 

Є у нашому підрозділі ті, кого хочу відзначити за гарні показники у роботі – інспектор з організації дорожнього руху Валерій Гречаний й інспектор з дізнання Станіслав Сітак. Оскільки ми спілкуємося напередодні свята, хочу згадати і про ветеранів. Іван Горовий, Володимир Бєлаш, Григорій Коломієць, Петро Підопригора, Микола Окіпний – це ті, хто раніше був на керівних посадах. Ми і зараз підтримуємо з ними зв'язок. Вітаю також працівників роменського взводу ДПС і відділення реєстраційно-екзаменаційної роботи. Дякую всім за гарні показники у роботі, злагоди вашим родинам! 

Іванна Соловей 

Фото 

1 Анатолій Щербина очолює Роменське відділення ДАІ з 1998 року 

2 Працівники ДПС відділення ДАІ. Зліва направо: Андрій Білошапка, Олександр Котляр, Євген Василенко, Андрій Грицина. 

3 Треба гол! Футбол для чоловіків з ДАІ такий же важливий, як мундир. 

Цитата 

«Ми плануємо створити єдину дислокацію дорожніх знаків. Проаналізуємо, яких знаків у Ромнах не вистачає. Хочеться, щоб Ромни стали максимально зручним містом і не виникало проблем з рухом на наших дорогах. Зараз розробляється програма по безпеці руху до 2012 року».  

Анатолій Щербина, начальник роменського відділення ДАІ
 
« Прибрати сміття: місія можлива   В пам'ять про померлих »

Последее на форуме:

(для зарегистрированных)